Autocentrum

Pomoc

 

 

 

 

Co to jest Multipino.pl?

 

 

Jak dodać ofertę bez zakładania konta?

 

 

Jak dodać ofertę jako zarejestrowany użytkownik?

 

 

Co możesz zrobić ze swoją ofertą/ofertami?

 

 

Jak się zarejestrować?

 

 

Zarządzaj swoim profilem

 

 

Wysyłaj wiadomości

 

 

Opcje językowe

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

Co to jest Multipino.pl?

 

 

 


Multipino.pl to biznesowa platforma handlowa przeznaczona do nawiązywania kontaktów handlowych pomiędzy podmiotami. Ideą Multipino.pl jest stworzenie bazy ogłoszeń będącej kompleksową informacją dla potencjalnego nabywcy.
W Multipino.pl możesz odszukać interesujący Cię produkt i skontaktować się z oferentem.

 

 

 

 

 

 

 


Jak dodać ofertę bez zakładania konta?

 

 

 

 

Najszybciej możesz dodać ofertę bez zakładania konta. W tym celu wejdź na stronę główną. Z menu u góry strony od razu kliknij na „Dodaj ofertę”.

 

Nie można wyświelić obrazka.

 

 

Krok 1. Wybierz rodzaj transakcji – Sprzedaż, Kupno lub Współpraca.

 

Krok 2. Wypełnij puste pola, dzięki którym opiszesz swą ofertę. Wpisz tytuł dla swojej oferty.

 

Krok 3. W polu „Wpisz treść oferty” sprecyzuj, czego dotyczy oferta.

 

 

Nie można wyświetlić obrazka.

 

 

Krok 4. W polu „Wpisz email” podaj swój adres mailowy. Umożliwi to użytkownikom zainteresowanym Twoją ofertą skontaktowanie się z Tobą.

 

 

Nie można wyświetlić obrazka.

 

 

Ważne!!!

Poza wymaganym polem „Wpisz email” nie podawaj danych kontaktowych ani w tytule, ani w opisie oferty. Będą one usuwane przed moderatorów platformy Multipino. Do komunikacji służy żółty przycisk „Kontakt” umieszczony przy każdej ofercie.

 

 

Krok 5. Teraz wybierz kategorię, w której znajdzie się Twój produkt/usługa. Możesz ją wybrać samodzielnie z listy lub pozwolić wyszukać ją automatycznie poprzez kliknięcie na przycisk poniżej.

 

 

Nie można wyświetlić obrazka.

 

 

Po kliknięciu na ten przycisk, pod nim po chwili wyświetlą się kategorie sugerowane przez system platformy. Może być tu parę opcji, jak poniżej na screenie.

 

 

Nie można wyświetlić obrazka.

 

 

Wybierz tylko jedną, najbardziej odpowiednią z wyświetlonych możliwości, poprzez kliknięcie na jedno z (tutaj) trzech kółeczek wkazanych małą niebieską strzałką na powyższym obrazku. Pamiętaj też, że system może się mylić, więc zweryfikuj, czy trafnie podpowiadział kategorie dla Twojej oferty. Jeśli nie – jesteś zmuszony samodzielnie wybrać kategorię dla Twojej oferty. Po wybraniu jednej z sugerowanych kategorii wyświetli się parę dodatkowych ponumerowanych okien, które składają się na strukturę danego działu. Im wyższa cyfra przy okienku, tym bardziej szczegółowa kategoria.
 

 

Krok 6. Teraz możesz dodać zdjęcie do swojej oferty. Nie jest to konieczne, ale może zwiększyć zainteresowanie Twoim produktem/usługą.

W tym celu kliknij na przycisk wskazany strzałką na poniższym obrazku.

 

 

Nie można wyświetlić obrazka.

 

 

Na ekranie wyświetli się nowe okno, w którym musisz znaleźć na Twoim dysku twardym zdjęcie, które chcesz dodać do oferty. Kliknij na nie raz lewym przyciskiem myszy, a następnie na przycisk „Otwórz” wskazany na poniższym screenie.

 

 

Nie można wyświetlić obrazka.

 

 

Właśnie wstawiłeś zdjęcie główne, które nie tylko będzie widoczne na stronie z Twoją ofertą, ale stanie się także reprezentantem Twojej oferty na stronie z listą ofert.

 

 

Nie można wyświetlić obrazka.

 

 

Jeśli chcesz je usunąć, kliknij na czerwony kwadracik z krzyżykiem znajdujący się w prawym górnym rogu fotografii. Wyświetli się następujące okienko:

 

 

Nie można wyświetlić obrazka.

 

 

Musisz w nim potwierdzić swoją decyzję, klikając na „OK”.

 

Pod polem do dodawania zdjęcia znajduje się poniższy napis:

 

 

Nie można wyświetlić obrazka.

 

 

Po kliknięciu na niego, rozwinie się sporo pustych rybryk, których nie musisz wypełniać. „Pola opcjonalne” pozwolą Ci jednak doprecyzować pewne szczegóły oferty. Sprawi to, że informacje będą uporządkowane i łatwo dotrzegalne.

Poniżej na screenie zielony tekst opisuje, co należy wpisać w każde „pole opcjonalne”.

 

 

Nie można wyświetlić obrazka.

 

 

Na koniec pozostało Ci tylko zaakceptować regulamin.

 

 

Nie można wyświetlić obrazka.

 

 

Następnie kliknij na przycisk poniżej.

 

 

Nie można wyświetlić obrazka.

 

 

Jeśli wszystko zostało przez Ciebie wykonane poprawnie i Twoja oferta została dodana, powienieneś otrzymać komunikat widoczny poniżej.

 

 

Nie można wyświetlić obrazka.

 

 

Pod tym komunikatem zobaczysz swoją ofertę na liście ofert danej kategorii.

 

 

Nie można wyświetlić obrazka.

 

 

Od teraz zainteresowani Twoją ofertą będą mogli kontaktować się z Tobą za pomocą żółtego przycisku „Kontakt”, który umieszczony jest na stronie danej oferty. Poniżej na screenie wskazuje go zielona strzałka.

 

 

Nie można wyświetlić obrazka.

 

 

Wiadomości od zainteresowanych będą przychodziły na adres e-mail, który podałeś podczas wystawiania oferty.

 

 

 

 

 

 

 

 

Jak dodać ofertę jako zarejestrowany użytkownik?

 

 

 

 

Zarejestrowany użytkownik dodaje ofertę w identyczny sposób jak użytkownik bez konta (czytaj: Jak dodać ofertę bez zakładania konta?), powinien się tylko uprzednio zalogować. Nie musi on jednak wpisywać adresu e-mail podczas dodawania oferty. Poza tym zarządzanie (edycja i usuwanie) ofertą/ofertami w przypadku zarejestrowanego użytkownika odbywa się na stronie Multipino, a nie z poziomu wiadomości e-mail, gdy nie posiada się konta na platformie.

 

 

 

Jeśli dodajesz ofertę jako:

 

 

1) NIEZAREJESTROWANY UŻYTKOWNIK, Twoja oferta będzie widoczna w ten sposób:

 

 

Nie można wyświetlić obrazka.

 

 

 

2) ZAREJESTROWANY UŻYTKOWNIK, Twoja oferta będzie widoczna w ten sposób:

 

 

Nie można wyświetlić obrazka.

 

 

Strzałki na powyższym screenie pokazują dodatkowe opcje wyświetlane przy ofercie zalogowanego użytkownika. Opcje po prawej stronie oferty to:

 

  • tutaj na obrazku „xyz” to nazwa użytkownika, czyli login, który będzie się wyświetlał dopóki nie wprowadzisz zmian w swoim profilu (czytaj: Zarządzaj swoim profilem);
  • Dane kontaktowe – pod tym linkiem możesz zobaczyć, jakie Twoje dane widzą użytkownicy;
  • Pokaż wszystkie oferty – możesz tu zobaczyć inne oferty swoje lub danego użytkownika.

 

Opcje na dole oferty również wskazane na powyższym obrazku strzałką służą do zarządzania swoją ofertą. Opis tych opcji znajdziesz poniżej pod tytułem: Co możesz zrobić ze swoją ofertą/ofertami?

 

 

 

 

 

 

 

 

Co możesz zrobić ze swoją ofertą/ofertami?

 

 

 

 

Każdą z wystawionych przez Ciebie ofert możesz dodać ją do ulubionych, edytować, promować, kopiować, przedłużać jej ważność oraz usuwać. Zarządzać ofertami możesz na dwa sposoby, w zależności od tego, czy potrzebujesz zrobić to hurtowo - na większej ilości naraz, czy pojedynczo – na jednej ofercie.

 

 

1) SPOSÓB ZARZĄDZANIA – umożliwia zarządzanie tylko jedną konkretną ofertą i wykonanie działań na niej.

 

Musisz otworzyć którąś z nich. Na dole oferty są opcje, które umożliwią podjęcie różnych działań związanych z ofertą – wskazuje je na poniższym obrazku zielona strzałka.

 

 

Nie można wyświetlić obrazka.

 

 

  • Dodaj do ulubionych – opcja przydatna podczas przeglądania czyichś ofert.

Po kliknięciu na tego linka zobaczysz komunikat:

 

 

Nie można wyświetlić obrazka.

 

 

Od teraz będziesz miał łatwy dostęp do tej oferty. Znajdziesz ją w zawsze widocznym po prawej stronie u góry strony panelu użytkownika (na poniższym screenie).

 

Nie można wyświetlić obrazka.

 

 

  • Edytuj – klikając na tego linka możesz w łatwy sposób edytować wszystkie pola swojej oferty poza kategorią, czyli: rodzaj transakcji, tytuł oferty, treść oferty, zdjęcie główne i „Pola opcjonalne”.

 

 

  • Promuj – dzięki temu Twoja oferta będzie widoczna przez określony czas na stronie głównej. Zostanie wyróżniona spośród innych na liście, otrzymując żółte tło. W taki sam sposób wyświetli się na liście w kategorii, w której została umieszczona.

Oprócz tego oferta znajdzie się na liście „Promowane”, do której można wejść z paska głównego platformy:

 

 

Nie można wyświetlić obrazka.

 

 

Po kliknięciu na „Promuj” wyświetli się strona, na której należy wybrać liczbę dni, przez które oferta będzie promowana. W tym celu kliknij na mały kwadracik ze strzałką w środku, który znajduje się po prawej stronie napisu „3 dni – 3 punkty”. W zależności od tego ile dni wybierzemy, tyle zostanie pobranych punktów z konta. Rozwinie się lista widoczna poniżej na obrazku.

 

 

Nie można wyświetlić obrazka.

 

 

Teraz kliknij na preferowany przez Ciebie czas promowania oferty i zatwierdź przyciskiem „Promuj”. Nad ofertą, która ma zostać promowana wyświetli się komunikat:

 

 

Nie można wyświetlić obrazka.

 

 

  • Skopiuj – kliknięcie na tego linka pod daną ofertą skutkuje otworzeniem się strony z treścią i zdjęciami tej oferty w postaci roboczej, czyli z możliwością wprowadzania zmian.

 

 

Nie można wyświetlić obrazka.

 

 

Możesz tu edytować któryś z elementów powyżej na screenie, następnie kliknąć na czerwony przycisk na dole „Dodaj ofertę za darmo”. Rezultatem będzie dodanie do listy ofert nowej oferty - kopii oferty (pod którą wcześniej kliknąłeś „Skopiuj”) z wprowadzonymi przez Ciebie zmianami.

 

 

  • Odnów – dzięki temu możesz w prosty sposób przedłużyć ważność swojej oferty. Wystarczy, że klikniesz na linka „Odnów”, a wyświetli się strona, na której wybierzesz czas, po jakim oferta ma wygasnąć i zostać przeniesiona do ofert archiwalnych.

Kliknij na kwadracik ze strzałką w środku, znajdujący się po prawej stronie tekstu „3 miesiące” (wskazana strzałką poniżej na obrazku). Rozwinie się następująca lista:

 

 

Nie można wyświetlić obrazka.

 

 

Wybierz jedną opcję, kliknij na nią i zatwierdź przyciskiem „Odnów”. Otrzymasz komunikat:

 

 

Nie można wyświetlić obrazka.

 

 

  • Usuń – kliknięcie na tego linka umożliwia usunięcie danej oferty. Jednakże przedtem wyświetli się okienko:

 

 

Nie można wyświetlić obrazka.

 

 

Jeśli jesteś pewien, że chcesz usunąć daną ofertę, kliknij OK. Wyświetli się komunikat:

 

 

Nie można wyświetlić obrazka.

 

 

 

2) SPOSÓB ZARZĄDZANIA – pozwoli Ci w łatwy sposób zarządzać więcej niż jedną ofertą naraz i wykonywać jedno wybrane polecenie dla wielu ofert naraz, np. usunąć wszystkie.

Kliknij na na panelu użytkownika widocznym w prawym górnym rogu strony.

 

 

Nie można wyświetlić obrazka.

 

 

Wyświetli się lista wszystkich wystawionych przez Ciebie ofert. Pod każdą jest umieszczone menu, które umożliwia wykonanie poszczególnej akcji dla danej oferty.

 

 

Nie można wyświetlić obrazka.

 

 

Wiele ofert (więcej niż 1) naraz możesz usunąć bądź odnowić.

Wystarczy, że klikniesz na „zaznacz wszystkie” (na screenie poniżej strzałka z nr 1) pod listą Twoich ofert, a następnie na „usuń zaznaczone” lub „odnów zaznaczone” (na screenie poniżej strzałka z nr 2).

 

 

Nie można wyświetlić obrazka.

 

 

 

 

 

 

 

 

Jak się zarejestrować?

 

 

 

 

Rejestracja na platformie Multipino.pl jest darmowa i daje właścicielowi konta wiele korzyści, takich jak:

 

  • punkty na promowanie ofert,
  • panel zarządzania ofertami,
  • skrzynka odbiorcza i nadawcza,
  • ulubione oferty,
  • własna strona profilowa z pozycjonowaniem.

 

 

 

1) Wejdź na stronę główną, czyli www.multipino.pl. W prawym górnym rogu strony znajduje się pole do logowania i rejestracji. Kliknij na napis wskazany strzałką.

 

 

Nie można wyświetlić obrazka.

 

 

Teraz wyświetli Ci się strona, na której są do wypełnienia cztery rubryki.

 

 

2) Uzupełnij pole Nazwa użytkownika. To nazwa Twojego konta, która będzie widoczna przy Twoich ofertach dopóki nie wpiszesz swojego imienia lub nazwy firmy w edycji profilu (jest to opisane tutaj: Zarządzaj swoim profilem).

Postaraj się wymyślić w miarę unikalną nazwę dla swojego konta (na tyle, żebyś był ją w stanie zapamiętać), gdyż popularne słowa mogły być już przez kogoś wykorzystane jako nazwa konta. W takiej sytuacji (ale dopiero jak wypełnisz wszystkie puste pola) wyświetli się komunikat:

 

 

Nie można wyświetlić obrazka.

 

 

Aby nazwa była niepowtarzalna, możesz wzbogacić ją o jakieś cyfry bądź znaki, np. kot_01

 

 

3) Uzupełnij pole E-mail. Wpisz adres e-mail, z którego korzystasz. Na ten adres przyjdzie link aktywacyjny konta. Będziesz też na tą skrzynkę mailową otrzymywał wszelkiego rodzaju powiadomienia od platformy Multipino i wiadomości od użytkowników.

 

 

4) Uzupełnij pole Hasło. Wpisz hasło, którego będziesz używał do logowania się na platfromie Multipino. Ma ono chronić Twoje konto przed dostaniem się na nie osób innych niż Ty, zatem dobrze by było, gdyby hasło nie było łatwe i popularne. Aby tego uniknąć, możesz zastosować znaki specjalne, wielkie litery oraz cyfry.

 

 

5) Uzupełnij pole Powtórz hasło. Musisz tu wpisać identyczny ciąg znaków jak w poprzedniej rubryce. Jeśli Ci się to nie udało, zostaniesz o tym powiadomiony poprzez komunikat:

 

 

Nie można wyświetlić obrazka.

 

 

6) Kiedy już wypełnisz wszystkie rubryki, zapoznaj się z regulaminem platformy Multipino. Jeśli go akceptujesz i wyrażasz zgodę na jego warunki, kliknij w kwadracik wskazany na poniższym screenie.

 

 

Nie można wyświetlić obrazka.

 

 

7) Kliknij na przyciski „Zarejestruj”. Jeśli wszystkie pola wypełniłeś poprawnie, wyświetli się komunikat:

 

 

Nie można wyświetlić obrazka.

 

 

8) Zaloguj się na swoją pocztę e-mail, którą podałeś podczas rejestracji i otwórz wiadomość od platforma@multipino.pl.

 

 

9) Kliknij na linka aktywacyjnego, którego otrzmałeś w mailu od platforma@multipino.pl

Otworzy się strona, na której możesz się zalogować, wpisując w odpowiednie pola swoją nazwę użytkownika oraz hasło. Oprócz tego możesz zaznaczyć bardzo przydatną opcję „Nie wylogowywuj mnie”. Sprawi ona, że mimo Twojej nieaktywności na stronie, nie będziesz musiał się znowu logować.

 

 

 

 

Kliknij na „Zaloguj” pod wypełnionymi przez Ciebie polami.

Wyświetli Ci się główna strona Multipino.pl. W prawym górnym rogu znajdują się wszystkie opcje pozwalające zarządzać Twoim profilem i podejrzeć jego stan:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Zarządzaj swoim profilem

 

 

 

 

Do zarządzania swoim profilem służy mały panel użytkownika umieszczony zawsze w prawym górnym rogu strony www.multipino.pl wskazany na poniższym obrazku zieloną strzałką:

 

 

Nie można wyświetlić obrazka.

 

 

Jeśli go nie widzisz, to znaczy, że nie jesteś zalogowany. W przybliżeniu ten panel wygląda następująco:

 

 

Nie można wyświetlić obrazka.

 

 

Niebieskie napisy powyżej to linki. Poniżej opis, do czego służy każdy z nich:

 

 

 

Nie można wyświetlić obrazka. Twój profil.

Tutaj wyświetlają się wszelkie dane, które wprowadziłeś poprzez edycję swojego profilu. Jeśli chcesz je zmienić, kliknij w linka  Nie można wyświetlić obrazka.

w panelu użytkownika.

 

 

 

Nie można wyświetlić obrazka.Lista wszystkich wystawionych przez Ciebie ofert. W nawiasie obok linka podana jest ich liczba.

 

Po kliknięciu na tego linka zobaczysz listę wszystkich swoich ofert. Możesz jednak skorzystać z filtrowania ofert według kryteriów widocznych po lewej stronie w menu.

 

Nie można wyświetlić obrazka.

 

Podświetlenie na pomarańczowo oznacza aktywne kryterium selekcji ofert – po kliknięciu na któreś wyświetli się lista ofert należących tylko do podświetlonej grupy typów ofert.

 

 

TYPY OFERT:

Wszystkie – tutaj są wszystkie oferty wystawione przez Ciebie

Aktywne – tutaj są oferty aktualne, nieprzedawnione, których ważność się nie skończyła. Okres ważności wybiera się podczas dodawania oferty w „Polach opcjonalnych”. Domyślnie jest on ustawiony na 3 miesiące.

Archiwalne – tutaj są oferty, dla których termin ważności się skończył. Jeśli nie wybierałeś terminu ważności dla swojej oferty, znajdziesz ją tu po 3 miesiącach od jej wystawienia (to domyślnie ustawiony czas ważności dla oferty). Jeśli zaś wybierałeś termin ważności dla swojej oferty, to znajdziesz ją w „Archiwalnych” po upływie tego czasu.

Do poprawienia – tutaj znajdziesz oferty wystawione przez Ciebie, ale usunięte ze strony przez moderatora. Jeśli poprawisz je zgodnie z zaleceniami moderatora, z powrotem znajdą się na stronie.

Promowane – znajdziesz tu oferty, które wypromowałeś za punkty i dla których czas promowania jeszcze się nie skończył.

 

 

 

Nie można wyświetlić obrazka.Wiadomości otrzymane od użytkowników i wysłane przez Ciebie do nich. W nawiasie obok linka podana jest liczba wiadomości tylko otrzymanych od użytkowników.

 

Po kliknięciu na tego linka zobaczysz wszystkie wiadomości od i do użytkowników Multipino.

 

Nie można wyświetlić obrazka.

 

WIADOMOŚCI:

Odebrane – jest tu lista wszystkich wiadomości, które przysłały Ci zainteresowane osoby w związku z Twoją konkretną ofertą.

Wysłane – jest tu lista wszystkich wiadomości, które wysłałeś do oferentów w związku z ich konkretną ofertą.

 

 

 

Nie można wyświetlić obrazka. Lista Twoich ulubionych ofert i użytkowników. W nawiasie obok linka podana jest ich liczba.

 

Po kliknięciu na tego linka zobaczysz oferty i użytkowników, które dodałeś do „Ulubionych”.

 

Nie można wyświetlić obrazka.

 

Kliknięcie na odpowiednią zakładkę powyżej umożliwi Ci podląd albo listy ulubionych ofert, albo listy ulubionych użytkowników.

 

 

 

Nie można wyświetlić obrazka. Szczegółowa historia wykorzystywania przez Ciebie punktów oraz ich bilans.

 

 

Nie można wyświetlić obrazka.

 

 

Tutaj możesz dowiedzieć się, kiedy wykorzystałeś swoje punkty (data, godzina) i na co.

 

 

 

Nie można wyświetlić obrazka. Twój profil.

 

Tutaj zobaczysz, co użytkownicy widzą po kliknięciu na Twoją nazwę użytkownika lubDane kontaktowe” - linki te znajdują się pod „Danymi oferenta” po prawej stronie Twojej oferty.

 

 

Nie można wyświetlić obrazka.

 

 

 

Nie można wyświetlić obrazka.Tutaj możesz zmienić swoje dane kontaktowe, hasło do profilu lub usunąć swoje konto.

 

Możesz skorzystać tutaj z czterech opcji widocznych poniżej:

 

 

Nie można wyświetlić obrazka.

 

 

OPCJE powyżej na obrazku:

Zmiana hasła – tutaj możesz zmienić hasło do swojego konta na Multipino. Wystarczy, że uzupełnisz poniżej widoczne rubryki, następnie klikniesz na  Nie można wyświetlić obrazka.

 

 

Nie można wyświetlić obrazka.

 

 

Edycja profilu – wszystkie dane, które wpiszesz tutaj w puste pola będą się wyświetlać zawsze, gdy użytkownik kliknie na nazwę użytkownika bądź na „Dane kontaktowe” po prawej stronie Twojej oferty.

 

1) Wybierz, czy Twoje konto ma być zarejestrowane na Ciebie, czy na firmę, klikając na odpowiednie kółeczko.

 

 

Nie można wyświetlić obrazka.

 

 

2) Wypełnij pola pod napisem "Użytkownik":

 

Nie można wyświetlić obrazka.jeśli wybrałeś, że konto zarejestrowane jest na firmę, to wpisz nazwę firmy, na którą zarejestrowane jest konto;

 

Nie można wyświetlić obrazka.jeśli wybrałeś, że konto jest zarejestrowane na firmę - możesz wpisać tu swoje imię, jeśli jesteś osobą reprezentującą ją; jeśli Twoje konto ma być zarejestrowane na osobę fizyczną, również możesz wypełnić to pole - pamiętaj, że to, co wpiszesz, będzie widoczne dla wszystkich po wejściu do Twojego profilu i przy Twoich ofertach;

 

Nie można wyświetlić obrazka.jeśli wybrałeś, że konto jest zarejestrowane na firmę - możesz wpisać tu swoje nazwisko, jeśli jesteś osobą reprezentującą ją; jeśli Twoje konto ma być zarejestrowane na osobę fizyczną, również możesz wypełnić to pole - pamiętaj, że to, co wpiszesz, będzie widoczne dla wszystkich po wejściu do Twojego profilu i przy Twoich ofertach;

 

Nie można wyświetlić obrazka.wpisz tutaj adres e-mail firmy bądź swój, na który mają przychodzić wszelkie powiadomienia i zapytania ofertowe z platformy Multipino;

 

Nie można wyświetlić obrazka.tutaj po kliknięciu na małą strzałkę w dół rozwinie się lista, z której powinieneś wybrać państwo, z którego będziesz wysyłał swoje produkty bądź świadczył usługi. Zatwierdź, klikając na dane państwo;

 

Nie można wyświetlić obrazka.tutaj po kliknięciu na małą strzałkę w dół rozwinie sie lista, z której powinieneś wybrać województwo, z którego będziesz wysyłał swoje produkty bądź świadczył usługi. Zatwierdź, klikając na dane województwo;


Nie można wyświetlić obrazka.tutaj możesz wpisać lub wybrać z listy państwo/-a, w których świadczysz usługi bądź do których prowadzisz wysyłkę produktów. Aby wybrać z listy więcej niż jedno państwo,  kliknij w pole, a rozwinie się lista państw. Następnie naciśnij klawisz Ctrl na klawiaturze i cały czas trzymając, kliknij myszką na każde z państw, które chcesz wybrać;


 

Nie można wyświetlić obrazka.tutaj możesz wybrać kategorię/-e, w której/-ych będziesz zamieszczał swoje oferty;
 

  • jeśli chcesz wybrać jedną kategorię dla swoich ofert - kliknij na niebieski napis „Wybierz kategorię”. Wyświetli się okno z kategoriami.

 

Nie można wyświetlić obrazka.

 

Możesz kliknąć na jedną z nich na liście, następnie na niebieski napis „Wybierz” umieszczony pod oknem; jeśli chcesz ją uszczegółowić, klikaj kolejno w każdym otwierającym się oknie na podkategorie. W momencie, gdy dotrzesz do podkategorii, która Cię interesuje, kliknij pod oknem, w którym się ona znajduje na niebieski napis „Wybierz”.

 

Nie można wyświetlić obrazka.

 

Na powyższym przykładzie widać, że możesz kliknąć napis „Wybierz” pod trzema oknami, w zależności od tego, czy chcesz, aby kategoria była bardziej ogólna (najwyższe okno) czy bardziej szczegółowa (najniższe okno);
 

  • jeśli chcesz wybrać więcej niż jedną kategorię, w której będziesz umieszczał swoje oferty – wybierz najpierw jedną kategorię zgodnie ze wskazówkami w punkcie powyżej. Rezultatem będzie pojawienie się nad oknami ścieżki kategorii – od głównej do szczegółowej – każda z nich oddzielona znakiem „>>”.

 

Nie można wyświetlić obrazka.

 

 

Aby dodać kolejną, wystarczy poklikać na odpowiednie kategorie w oknach i znów zatwierdzić niebieskim napisem „Wybierz”;

 

 

Nie można wyświetlić obrazka.

 

 

Jak widać na powyższym screenie – nad oknami wyświetlą się wszystkie ścieżki kategorii, które dodałeś.

-jeśli chcesz usunąć dodaną kategorię – kliknij na niebieski napis „Usuń” po prawej stronie ścieżki danej kategorii, którą chcesz skasować. Wyświetli się poniżej przedstawione okienko:

 

 

Nie można wyświetlić obrazka.

 

 

Potwierdź swoją decyzję, klikając na „OK” lub na „Anuluj”, jeśli się rozmyśliłeś i nie chcesz usuwać kategorii.

 



3) Wypełnij pola pod napisem "Szczegóły":

 

 

Nie można wyświetlić obrazka.wpisz tutaj adres firmy lub swój – ulicę oraz nr domu/nr bloku i mieszkania;

Nie można wyświetlić obrazka.wpisz tutaj kod pocztowy dla miejscowości, w której mieszkasz lub w której znajduje się siedziba firmy;

Nie można wyświetlić obrazka.wpisz tutaj nazwę miasta, w której mieszkasz lub w której znajduje się siedziba firmy;

Nie można wyświetlić obrazka.wpisz tutaj adres swojej strony internetowej;


Nie można wyświetlić obrazka.wpisz tutaj adres swojej drugiej strony internetowej;

Nie można wyświetlić obrazka.wpisz tutaj nr telefonu, pod który mogą dzwonić zainteresowani Twoimi ofertami bądź oferenci;

Nie można wyświetlić obrazka.wpisz tutaj nr telefonu komórkowego, pod który mogą dzwonić zainteresowani Twoimi ofertami bądź oferenci;

Nie można wyświetlić obrazka.wpisz tutaj nr FAXu, na który zainteresowani Twoimi ofertami bądź oferenci mogą wysyłać faxem dokumenty, itp.

Nie można wyświetlić obrazka.wpisz tutaj nr swojego konta komunikatora Gadu Gadu


Nie można wyświetlić obrazka.wpisz tutaj nr swoją nazwę użytkownika (login) w programie Skype


 

 


Skasuj konto – jeśli chcesz całkowicie usunąć wszystkie swoje dane i oferty z platformy Multipino, musisz przejść do zakładki „Skasuj konto”. Następnie wpisz w puste pole swoje aktualne hasło, a potem kliknij w mały pusty kwadracik po prawej stronie napisu „Potwierdź usunięcie konta”. Zatwierdź, klikając na Nie można wyświetlić obrazka.

 

 

Nie można wyświetlić obrazka.

 

 

Twoje konto zostało usunięte, ale nie otrzymasz żadnego potwierdzenia. Po naciśnięciu przycisku „Skasuj” po prostu wyświetli Ci się widok strony głównej dla niezalogowanego użytkownika – panel użytkownika w prawym górnym rogu będzie miał puste pola gotowe do logowania się.

 

 

 

Nie można wyświetlić obrazka.Wylogowanie się ze swojego konta.

 

Kliknij na tego linka, kiedy chcesz skończyć korzystanie z platformy Multipino. Jest to szczególnie ważne, gdy używasz komputera publicznego. Pomaga to zapobiec przed dostaniem się na Twoje konto innych osób.

 

 

 

 

 

 

 

 

Wysyłaj wiadomości

 

 

 

 

Żółty przycisk „Kontakt” Nie można wyświetlić obrazka.pozwala użytkownikom Multipino wysyłać wiadomości w związku z konkretną ofertą. Umieszczony jest pod ofertą i po jej prawej stronie.

 

 

Nie można wyświetlić obrazka.

 

 

Jeśli chcesz wysłać wiadomość autorowi oferty, kliknij na którykolwiek żółty przycisk „Kontakt”.

Wyświetli się okno do pisania wiadomości. W pustym polu wpisz jej treść.

 

 

Nie można wyświetlić obrazka.

 

 

Do swojej wiadomości możesz załączyć także jakiś plik, np. tekstowy bądź graficzny. Wystarczy, że skorzystasz z pola wskazanego na poniższym screenie strzałką. Kliknij na nie.

 

 

Nie można wyświetlic obrazka.

 

 

Otworzy się okno, w którym musisz odszukać swój plik na dysku, kliknąć na niego, a potem na przycisk Nie można wyświetlić obrazka.

 

W efekcie powinieneś zobaczyć w polu „Załącznik” nazwę swojego pliku wraz z jego rozszerzeniem – tutaj „.png”.

 

 

Nie można wyświetlic obrazka.


 

Teraz kliknij Nie można wyświetlić obrazka.

 

 

Wyświetli Ci się komunikat:

 

 

Nie można wyświetlić obrazka.

 

 

 

 

 

 

 


Opcje językowe

 

 

 


Multipino.pl umożliwia przedstawienie swoich produktów zainteresowanym użytkownikom w siedmiu wersjach językowych. W celu przedstawienia oferty użytkownikom obcojęzycznym, stworzone zostały w pełni funkcjonalne wersje Platformy handlowej Multipino.pl w językach: polskim, angielskim, rosyjskim, niemieckim, hiszpańskim, włoskim i francuskim.